sunnuntaina, marraskuuta 13

Esittäydyn - ensimmäinen blogikirjoitus

Hei sinä siellä!
Minä olen 14-vuotias tyttö, joka asustelee onnellisena Suomessa. Olen pitkään jahkaillut blogin tai vlogin aloittamista, mutta se on ollut pelkkää ajatuksella leikkimistä. Tänään kuitenkin sain hirveän kovan kipinän tehdä tämä oikeasti. Ja tässä minä olen; kirjoittamassa ensimmäistä blogikirjoitustani. Jännittää, niin että tekee vain mieli pomppia ilosta. Se on hyvää jännitystä.
        Aloitin blogin, vlogin sijasta, koska olen liian ujo laittamaan naamaani nettiin kaikkien nähtäville. Sitä paitsi kirjoittaminen on enemmän oma juttuni. Osaan kyllä puhua, enkä mene kipsiin ihmisten lähellä, mutta kirjoittaen osaan luontevammin ja sujuvammin ilmaista itseäni. Myös videoiden editoiminen olisi yhtä tuskaa minulle.
        Blogini tarkoitus on tuoda esille ajatuksiani ja pohdintojani maailmasta ja elämästä omasta näkökulmastani. Aion myös kertoa
mietteitäni sekä tunteitani kirjoista. Kirjoitusten yhteyteen laitan piirustuksiani ja "taidevalokuviani" antamaan blogille omantyyliseni visuaalisen ulkoasun.
        Voisin kai kertoa lisää itsestäni. Käyn siis kahdeksatta luokkaa. Olen suht tyytyväinen koulumenestykseeni, mutta tänä vuonna tarkoitukseni on nostaa 8 lukuaineet, matematiikka, fysiikka ja maantieto vähintään yhdeksiköiksi. Muut aineet koitan pitää yhdeksikköinä tai kymppeinä.
        Vapaa-ajalla enimmäkseen piirrän, kirjoitan, luen, katson TV:tä, unelmoin, pohdiskelen, vietän aikaa perheen ja ystävien kanssa, lenkkeilen ja käyn balettiharjoituksissa. Tietysti myös syön, nukun, teen läksyjä ja herkuttelen.
        Tänä syksynä olen aloittanut bloggaamisen lisäksi toisen suuren projektin; romanttisen tulevaisuuteen sijoittuvan kirjan kirjoittamisen. Se projekti on todella vaiheessa vielä. Hahmot ovat valmiita ja olen osalla heistä kirjoittanut pari harjoituskappaletta. Miljöö kaipaa vielä hiomista.
        Toivottavasti ketään ei haittaa, että aion blogata anonyymisti sillä kuten jo aiemmin kerroin, olen liian ujo laittamaan naamaani kaikkien nähtäville. En kestäisi, jos joku puolituttu lukisi tätä, ja tietäisi kirjoittajan olevan minä. Haluan kuitenkin tuoda ajatuksiani esille. Kirjoitukseni ovat asiallisia, enkä aio pilkata tai loukata ketään.
        Nimenä toimii Mielen siivet, koska annan ajatuksilleni ja mielelleni siivet, jotta ne voivat lentää paikkoihin, joissa en ole ennen käynyt. Korkeuksista voin tarkastella kokonaisuutta, enkä vain pientä osaa siitä. Itse ole tietysti se Siivekäs.
          Toivottavasti edes joku löytää tiensä tänne, vaikka ei se haittaa, jos kukaan näitä ei lukisikaan. Jos sinä luit kommentoi, mitä mieltä olit. Voit myös vinkata jotain kirjaa, josta pidit. Luen nuorten ja aikuisten kirjoja, oikeastaa kaikkea laidasta laitaan. Mieluiten romaaneja, mutta runot ja novellikokoelmatkin kelpaavat.

Kiitos, kun luit ja ihanaa päivää!

Rakkaudella: Siivekäs






        


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti